STATE UNIVERSITY OF INTELLIGENT TECHNOLOGIES AND TELECOMMUNICATIONS

Склад факультету Бізнесу та соціальних комунікацій

Факультет бізнесу та соціальних комунікацій очолює

ЧУКУРНА  ОЛЕНА ПАВЛІВНА


– доктор економічних наук, професор, член Української асоціації маркетингу, член редакційної колегії та науково-методичної ради міжнародного наукового видання Zeszyty_naukowe (Katowice:Wyższa Szkoła Tehnichna w Katowicach), член міжнародної редакційної колегії наукового видання VUZF Review (VUZF University, м. Софія, Болгарія), коуч, консультант, бізнес-тренер.

Автор та співавтор 22 наукових монографій, 4 підручників та навчальних посібників, 84 статей у фахових та зарубіжних виданнях, в тому числі що індексуються в наукометричній базі Scopus.

Олена Павлівна Чукурна 1999 року закінчила університет за спеціальністю «Маркетинг» із кваліфікацією «економіст-маркетолог». У 2004 році успішно захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 «Економіка, організація та управління підприємствами» у вченій раді Одеського державного економічного університету.

2019 року захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами» (за видами економічної діяльності) у науковій раді Одеського національного політехнічного університету. Загальний стаж роботи у вищій школі понад 20 років.

Має великий досвід роботи бізнес-тренером на підприємствах торгівлі, логістичної сфери та консалтингу (10 років). Зокрема, досвід співпраці у сфері консалтингу та бізнес-тренерства при підготовці спеціалістів для торговельної мережі «Таврія В» (м. Одеса, Україна) та компанії, що реалізує послуги у сфері логістики та консалтингу АТ «Пласке» (м. Одеса, Україна). Брала участь у проектах БФ «Карітас» як бізнес-тренер у рамках програм бізнес-інкубатору та бізнес-акселератору для внутрішньо переміщених осіб.

Приймала участь у міжнародних проектах (Польща) та грантових програмах у країнах ЄС (Латвія), організації міжнародних науково-практичних конференцій за участю європейських вищих навчальних закладів (Польща, Словаччина, Болгарія).

Олена Павлівна має успішний досвід підготовки наукових студентських робіт для участі у всеукраїнських та міжнародних конкурсах, які посідали призові місця; керівництво та консультування бакалаврськими та магістерськими роботами; досвід наукової експертизи, опанування дисертацій та керівництво аспірантами.

Наукові дослідження пов’язані із сучасними напрямами розвитку концепцій маркетингу, логістики, ціноутворення, цифрового маркетингу.

Відповідно до наказу №01-02-235 від 01.09.2021, наказу № 01-02-95 від 01.06.2022 та на виконання рішення Вченої ради від 30 травня 2022 р. Протокол № 10, до складу Факультету БСК входять наступні кафедри:

Кафедри факультету мають широкі творчі зв’язки з підприємствами, організаціями, закладами освіти та науковими установами. Активно ведуть міжнародну діяльність, укладаючи договори про співпрацю з науковими закладами за кордоном, проходячи стажування у провідних європейських ЗВО, публікуючи результати наукових досліджень у закордонних виданнях.

Факультет характеризується високим рівнем науково-педагогічної кваліфікації співробітників, адже біля 90% викладачів мають наукові ступені та вчені звання. На факультеті плідно працюють:

– 12 професорів,

– 11 докторів наук,

– 26 доцентів,

– 33 кандидати наук.

 

Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій Державного Університету Інтелектуальних технологій та зв’язку здійснює підготовку здобувачів вищої освіти, бакалаврів та магістрів за спеціальностями:

За спеціальністю 051 Економіка на факультеті діє аспірантура, до якої приймаються найбільш здібні студенти.

 

Особливістю навчання на факультеті Бізнесу та соціальних комунікацій у Державному університеті інтелектуальних технологій і звязку є можливість отримання фундаментальних знань та  необхідних компетентностей за обраними спеціальностями у поєднанні зі знаннями щодо останніх тенденцій розвитку цифровізації економіки та суспільтва, отримання теоретичних знань та практичних навичок щодо  застосування цифових технологій в обраних сферах діяльності.

Саме така комбінація знань та умінь випускників факультету забезпечує їм затребуваність на ринку праці та отримання можливостей займання посад, які потребують від фахівця відповідної кваліфікації, а також здатності аналітичного, системного, стратегічного і критичного мислення в умовах цифрової трансформації.

Після закінчення навчання студенти отримують диплом державного зразка та додаток до диплома європейського зразка (DIPLOMA SUPPLIMENT).

Для магістрів спеціальності 051 Економіка (Освітньо-професійна програма «Економіка підприємства») та 073 Менеджмент (Освітньо-професійна програма «Менеджмент») є можливість отримати другий диплом європейського зразка у вищій школі економіки у Польщі за спеціальністю Фінансовий менеджмент за програмою подвійних дипломів.

Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій у своїй діяльності спирається на принципи студоцентрованого навчання, що спрямовані на реалізацію потенціалу кожного студента з урахуванням індивідуальних здібностей та потреб задля відбудови успішної траєкторії його особистого розвитку та професійної майстерності.

 

СТВОРЮЄМО УСПІШНЕ МАЙБУТНЄ НАШИХ СТУДЕНТІВ!

State University of Intelligent Technologies and Telecommunications

Adress

65023, Odesa

1, Kuznechna street

State University of Intelligent Technologies and Telecommunications © 2024