Викладачі та студенти кафедри журналістики, політології та соціальних комунікацій факультету взяли участь у науково-практичній конференції «Актуальні проблеми сучасної науки: історія, теорія, практика», яка пройшла в рамках роботи соціально-гуманітарної науково-творчої майстерні «Новий курс». (Харків). За результатами конференції було видано мультидисциплінарний науковий часопис «Нотатки сучасної науки». До часопису увійшла робота Наталії Березовської та Марини Дрібноход «Методи психологічного впливу реклами на споживача». Як зазначили авторки матеріалу, реклама сьогодні виступає, в тому числі, і однією із форм комунікації сучасного суспільства, специфічним видом передачі інформації. «Серед основних методів психологічного впливу на людину називають метод переконання, де акцент робиться на певних перевагах товару, опрацюванні відповідей споживача в ракурсі критичного осмислення і передачі інформації шляхом врахування його потреб, ціллю якого є запевнити споживача використовуючи раціональні доводи, що цей товар для нього є необхідний. Переконання може здійснюватися за допомогою різних методів. Інформаційний метод переконання насамперед спрямований на подання необхідної інформації про продукт… Реклама може як полегшувати життя споживача, так і погіршувати, тому вивчення психологічного впливу реклами є корисним для всіх сторін відносин», – говориться в статті.