У ході наукової роботи держбюджетними тематиками, кафедри виступили з наступними ініціативами:
Кафедра Е та ЦБ:
Тема ДНДР «Економічна стійкість підприємства в умовах кризи, що викликана пандемією COVID-19» (Шифр «ЕСП»), номер державної реєстрації 0120U105596.
В процесі виконання НДР буде досягнуто такі завдання:
- проведено аналіз стану розвитку та впровадження основних цифрових сервісів в країні під час запровадження загальнонаціонального карантину, викликаного COVID-19 відповідно до основних положень «Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки»;
- сформульовано основні проблеми та перспективи подальшого впровадження цифрових сервісів;
- здійснено аналіз впливу пандемії коронавірусної інфекції COVID-19 на економічну стійкість українських підприємств, що надають цифрові послуги із визначенням негативних і позитивних аспектів;
- запропоновано теоретико-методологічні аспекти стратегічного управління економічною стійкістю із визначенням його особливостей для підприємств сфери зв’язку та інформатизації, які функціонують у сучасних кризових умовах, викликаних пандемією COVID-19;
- наведено методичні основи впровадження соціально-етичного маркетингу для просування найбільш затребуваних цифрових послуг, зокрема, Інтернет-телебачення.
Кафедра М та М:
Наукова дослідницька робота на тему «Організація віддаленої роботи підприємства сфери телекомунікацій: теоретичні та практичні засади».
Кафедра ПУ та А:
Наукова дослідницька робота на тему «Оцінка ризиків діяльності ЗВО і розробка шляхів та заходів їх запобігання, або мінімізації негативних наслідків їх наступу».
Проведено інформаційний пошук та дослідження у межах розділу “Нові тенденції, виклики та загрози у діяльності закладів вищої освіти на сучасному етапі розвитку суспільства” (доц. Кораблінова І.А.) до звіту ІНДР “Оцінка ризиків діяльності ЗВО і розробка способів їх мінімізації” (2020-2021 н.р.).
Кафедра ЛП:
Наукова дослідницька робота на тему «Розробка принципів і практики вивчення, викладання та оцінювання рівня володіння іноземними мовами з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти».