Кафедра комп’ютерних наук була створена в 2017 році завдяки відкриттю в 2016 році спеціальності 122 «Комп’ютерні науки», наразі кафедра випускає фахівців за цією спеціальністю галузі знань 12 «Інформаційні технології».
Спеціальність «Комп’ютерні науки» надає можливість отримати комплексний набір фундаментальних знань з сучасних IT-технологій та знайти перспективну роботу у вітчизняних або закордонних IT-компаніях, зокрема і з гнучким робочим графіком.
Студенти спеціалізуються в проєктуванні й розробці Web-орієнтованих корпоративних та інформаційно-пошукових систем, програмних продуктів для автоматизації логістики, CRM і ERP систем, Data Mining, систем штучного інтелекту й експертних систем, а також розробляють ПО для комп’ютерного моделювання та комп’ютерної графіки.
Очолює кафедру Трегубова Ірина Анатоліївна, кандидат технічних наук, доцент, дійсний член Української асоціації з прикладної геометрії, нагороджена Нагрудним знаком Міністерства транспорту і зв’язку України «Почесний зв’язківець України» та медаллю «За заслуги».
Трегубова І.А. є гарантом освітньо-професійної програми зі спеціальності 122 Комп’ютерні науки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Наукові інтереси викладачів кафедри зосереджені на таких важливіших проблемах, як розробка теоретичних основ і алгоритмів функціонування багатопроцесорних обчислювачів для інтелектуальних систем і технологій, дослідження алгоритмічного забезпечення інтелектуальних систем оброблення природно-мовної інформації, розробка структур багатоагентних систем з можливостями формування розподілених онтологічних баз знань з різнорідних джерел інформації, використання згортальних нейронних мереж у завданнях розпізнавання образів, методи нечіткого пошуку символьних послідовностей у системах контролю нецільового контенту, нейромережеві методи аналізу Big Data.
Кадровий склад кафедри комп’ютерних наук дозволяє забезпечити викладання теоретичних і практичних дисциплін для студентів спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» на високому науково-педагогічному рівні. Системне впровадження у викладацьку практику новітніх методів та методик навчання з використанням сучасних інформаційних технологій забезпечується завдяки активній участі викладачів кафедри в програмах міжнародних стажувань у провідних іноземних університетах і співпраці з відомими ІТ-компаніями. У межах підвищення педагогічної майстерності співробітники кафедри проходять курси академічної доброчесності.
Основні дисципліни, що викладаються на кафедрі комп’ютерних наук:
- Алгоритмізація та програмування;
- Комп’ютерна графіка;
- Комп’ютерна схемотехніка та архітектура комп’ютерів;
- Методи і системи штучного інтелекту;
- Операційні системи;
- Комп’ютерні мережі;
- Інтелектуальний аналіз даних;
- Розробка вебзастосунків;
- UI/UX Design;
- Мережеве програмування;
- Python-програмування;
- Технології розподільних систем паралельних обчислень;
- Технології комп’ютерного проєктування;
- Хмарні технології;
- Туманні технології;
- Теорія прийняття рішень;
- Якість програмного забезпечення та тестування;
- Математичні методи дослідження операцій;
- Цифрові технології в рекламі та PR;
- Розробка програмного забезпечення та інтерфейсів ігрових застосунків;
- Моделювання та верифікація програмного забезпечення;
- Інженерія програмного забезпечення для паралельних та розподілених систем.
Кафедра укладає договори про співробітництво зі стейкхолдерами – українськими й міжнародними IT-фірмами. Для студентів і співробітників організовуються гостьові лекції з представниками провідних українських та іноземних фірм галузі 12 Інформаційні технології з можливістю проходження виробничої та переддипломної практики у цих фірмах і подальшому влаштуванні на роботу.
Співробітники беруть участь у програмі з міжнародної академічної мобільності між закладами вищої освіти.
Співробітники кафедри беруть участь у виховній роботі студентів початкових курсів навчання спеціальності 122 «Комп’ютерні науки». Проводяться заняття кураторів зі своїми групами.
Основними завданнями виховної роботи кафедри є:
- створення комфортних соціально-психологічних умов, що сприяють формуванню загальнокультурних і професійних навичок студентів;
- виховання у студентів високих духовно-моральних якостей та норм поведінки;
- участь в адаптації студентів-першокурсників до вузівського життя.