Тематика дипломних робіт бакалавра та магістра, які виконують студенти під керівництвом та науковим консультуванням викладачів кафедри, відрізняється актуальністю та різноманітністю. Коло питань, які досліджують студенти, постійно розширюється, адже викладачі залучають дипломників до сумісних наукових досліджень, які передбачають знайомство з новими процесами та явищами в економіці, постійний моніторинг за діями учасників ринків у різних сферах, вивчення змін у підходах до організації економічної, управлінської, фінансової, виробничої, соціальної, маркетингової, інноваційної, інвестиційної, інформаційної діяльності підприємств та організацій. Крім того, наразі у фокусі уваги наукових керівників та студентів, які працюють над дипломним проектуванням, різні аспекти розвитку цифрової економіки та цифрової трансформації бізнесу.
Приклади питань, які досліджують студенти кафедри у межах дипломних робіт:
1. Організаційно-управлінські трансформації інноваційної діяльності компаній у цифрову епоху.
2. Інноваційні пріоритети розвитку інфокомунікаційних компаній в умовах мережевого суспільства.
3. Теоретичні основи та практичні аспекти інноваційного розвитку сучасних компаній на засадах партнерства.
4. Проблеми та суперечності оцінки діяльності інноваційно-активних компаній у сучасних умовах.
5. Теоретичні засади та практичні аспекти менеджменту даних у сучасних ІТ-компаніях.
6. Напрями цифрової трансформації підприємства на основі міжнародного досвіду.
7. Розвиток оператора телекомунікацій в умовах цифрової економіки.
8. НТП в інноваційному розвитку сфери телекомунікацій.
9. Інформаційна складова розвитку економічної безпеки підприємства.
10. Розвиток цифрових компетенцій при формуванні людського потенціалу.
11. Сутність та напрями трансформації зайнятості у цифрову епоху.
12. Стан та проблеми розвитку раціоналізаторства в Україні.
13. Теоретичні аспекти удосконалення мотивації персоналу на сучасному підприємстві.
14. Підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних компаній у сучасних умовах.
15. Особливості реалізації концепції «open innovation» у сучасних компаніях на засадах коворкінгу.
16. Використання стратегічних альянсів в інноваційній економіці.
17. Інноваційно-інвестиційне забезпечення розвитку підприємства в сучасних умовах.
18. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг мобільного зв’язку в Україні.
19. Сучасні тенденції та особливості розвитку ринку хмарних технологій.
20. Стан та перспективи розвитку ринку послуг з кібербезпеки.
21. Вдосконалення системи соціальної відповідальності оператора мобільного зв’язку ПрАТ «ВД Україна».
22. Використання сучасних інформаційних технологій у HRM-системі організації.
23. Підвищення ефективності діяльності оператора телекомунікацій назасадах формування його економічної безпеки.
24. Особливості інвестиційної діяльності комерційного банку у сучасних умовах.
25. Напрями підвищення ефективності використання фінансових ресурсів оператора зв’язку.
26. Теоретичні та практичні аспекти розвитку стратегічного управління банку.
27. Напрями удосконалення дистанційного обслуговування клієнтів банків.
28. Розвиток та впровадження інноваційних банківських послуг в Україні.
29. Підвищення ефективності інформаційної безпеки підприємства зв’язку.
30. Організаційно-економічні складові економічної безпеки підприємства сфери телекомунікацій.
31. Обґрунтування інвестиційної стратегії підприємства зв’язку.
32. Формування та розподіл фінансових потоків на підприємстві зв’язку.
33. Формування економічної стійкості підприємства у сучасних ринкових умовах.
34. Напрями створення системи контролінгу на сучасних підприємствах.