STATE UNIVERSITY OF INTELLIGENT TECHNOLOGIES AND TELECOMMUNICATIONS

Концепція освітньої діяльності університету

1.  Освітня діяльність Університету ґрунтується на Конституції України, законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», основних засадах Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2023 роки, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 року № 286-р та інших нормативно-правових актах.

2.  Стратегія освітньої діяльності Університету полягає у створенні національного освітньо-наукового центру з підготовки здобувачів вищої освіти у сфері інтелектуальних технологій, кібербезпеки, програмної інженерії, електронних комунікацій, радіотехнологій, якості, цифрової економіки, маркетингу, менеджменту, публічного управління, соціальних комунікацій та міжнародних відносин, здатних до комплексного застосування знань, навичок та набутих компетенцій як в ІТ-сфері, так і в усіх державних секторах у процесі інтеграції України в європейський простір.

3.  Мета освітньої діяльності Університету – задоволення попиту суспільства на якісну освіту, концентрація на комплексній підготовці здобувачів з ґрунтовними техніко-економічними знаннями, здатних управляти масштабними проєктами розгортання сучасних високотехнологічних мереж та сервісів, інтеграція у світовий науково-освітянський простір, забезпеченні якості змісту, технологій навчання та результатів освіти, відповідності освітніх програм міжнародним кваліфікаціям та стандартам.

4.  Освітня діяльність базується на принципах гуманізму, демократизму, пріоритетності загальнолюдських духовних цінностей, незалежності освітньої діяльності Університету від впливу політичних партій, громадських і релігійних організацій, рівності умов для кожного здобувача вищої освіти щодо реалізації його здібностей, таланту, всебічного розвитку, виховання гармонійно розвинутих, конкурентоспроможних фахівців

5.  Підготовка здобувачів освіти здійснюється в Університеті за відповідними освітніми програмами на таких рівнях вищої освіти: початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти; перший (бакалаврський) рівень; другий (магістерський) рівень; третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень. Університет здійснює підготовку за науковим ступенем доктора наук відповідно до законодавства України.

6.  Структура освітньої діяльності Університету будується на спеціалізації основних структурних підрозділів: факультетів – за галузями знань; кафедр – за спеціальностями та спеціалізаціями; навчання в Університеті здійснюється за такими формами або на основі їхнього поєднання: інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, дуальна.

7.  Здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою освітньої (освітньо-наукової) програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти: молодший бакалавр, бакалавр, магістр, доктор філософії/доктор мистецтва.

8.  Університет може використовувати інші форми здобуття вищої освіти і поєднувати форми здобуття вищої освіти відповідно до Положення про організацію освітнього процесу в закладі вищої освіти, а також встановлювати вимоги до поєднання форм здобуття вищої освіти.

9.  Університет самостійно розробляє та затверджує рішенням Вченої ради освітні програми з урахуванням вимог до відповідного рівня вищої освіти, встановлених законодавством та стандартами вищої освіти. Освітні програми, що передбачають присвоєння професійних кваліфікацій, мають забезпечувати виконання вимог відповідних професійних стандартів (за наявності), якщо інше не передбачено законодавством.

10.  Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять визначаються Положенням про організацію освітнього процесу. Основними формами здійснення освітнього процесу є: навчальні заняття, самостійна робота, практична підготовка та контрольні заходи. Основними видами навчальних занять у закладах вищої освіти є: лекція, лабораторне, практичне, семінарське, індивідуальне заняття та консультація.

11.  Кадрове забезпечення Університету здійснюється відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності та вимог до акредитації освітніх програм згідно з галузями знань, спеціальностями та спеціалізаціями, за якими здійснюється освітня діяльність. Забезпечення якості кадрового забезпечення реалізується через стажування, підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, організацію їхнього навчання в освітніх центрах бізнес-структур, виробничої сфери, державних освітньо-наукових центрах та інституціях.

12.  Національне виховання здійснюється шляхом забезпечення культурного і духовного розвитку особистості, виховання в дусі патріотизму і поваги до Конституції України; формування національних світоглядних позицій, ідей, поглядів і переконань на основі цінностей вітчизняної та світової культури; формування у молоді потреби й уміння жити в громадянському суспільстві, духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо- естетичної, трудової, екологічної культури.

13.  Створення системи безперервної освіти реалізується шляхом створення інтегрованих навчальних планів і програм післядипломної освіти; запровадження та розвиток дуальної та дистанційної освіти.

14.  Освітній процес в Університеті орієнтований на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових і професійних знань, академічної мобільності та швидкої адаптації до змін і розвитку в соціально-культурній сфері, в галузях техніки, технологій, системах управління й організації праці в умовах цифрової економіки.

15.  Підготовка здобувачів вищої освіти фокусується на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, яке реалізується через:

  • інформатизацію, спрямовану на задоволення освітніх інформаційних і комунікаційних потреб учасників освітнього процесу;
  • створення електронних підручників і мультимедійних засобів навчання, комп’ютерне імітаційне моделювання та створення віртуальних лабораторних класів;
  • використання інформаційних ресурсів глобальних інформаційно-освітніх мереж, застосування сучасних власних та міжнародних ІТ-платформ навчання, впровадження електронного управління навчанням;
  • використання міжнародних освітніх та тренувальних онлайн-полігонів, навчальних порталів виробників обладнання, розробників ІТ–технологій та програмного забезпечення, спеціалізованих кіберлабораторій;
  • університетські мережі електронних комунікацій, локальні навчальні комп’ютерні мережі, хмарний дата-центр, електронні бібліотеки, репозитарій випускних кваліфікаційних робіт за всіма рівнями вищої освіти, дисертаційних досліджень, наукових праць, університетську електронну бібліотеку.

16.  Поєднання освіти і науки здійснюється шляхом розвитку освіти на основі новітніх наукових і технологічних досягнень, залучення до освітнього процесу провідних вчених і фахівців різних секторів економіки та бізнесу, фундаменталізацію освіти, інтенсифікацію наукових досліджень.

17.  Моніторинг і використання зарубіжного досвіду здійснюється шляхом проведення спільних наукових досліджень, співробітництва з міжнародними фондами, проведення міжнародних наукових конференцій, семінарів, симпозіумів, освітні та наукові обміни, стажування і навчання за кордоном здобувачів вищої освіти, педагогічних і науково-педагогічних працівників, впровадження програм подвійних дипломів з провідними світовими університетами світу.

18.  Засобами реалізації цілей освітньої діяльності Університету є функціонування в Університеті внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти та освітньої діяльності, дотримання стандартів вищої освіти для кожного освітнього рівня (програми) в межах спеціальностей, забезпечення рівного доступу для здобуття вищої освіти, підвищення якості рівня освітніх послуг за рахунок: постійного удосконалення навчальних планів, освітнього процесу та методів контролю знань, підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних, наукових працівників, удосконалення інноваційного підходу до технологій навчання. Система забезпечення якості вищої освіти в Університеті функціонує відповідно до статті 16 Закону України «Про вищу освіту».

19.  Університет здійснює міжнародне співробітництво, укладає договори про співробітництво, встановлює прямі зв’язки з закладами вищої освіти, науковими установами та підприємствами іноземних держав, міжнародними організаціями, фондами тощо відповідно до законодавства.

20.  Основними напрямами міжнародного співробітництва є:

  • участь у програмах мобільності науково-педагогічного персоналу, здобувачів вищої освіти, двостороннього і багатостороннього міждержавного та міжуніверситетського обміну аспірантами, докторантами, педагогічними та науковими працівниками;
  • залучення педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників іноземних закладів вищої освіти для участі в педагогічній, науково-педагогічній та науковій роботі в закладах вищої освіти України;
  • створення спільних освітніх і наукових програм з іноземними закладами вищої освіти, науковими установами, організаціями, надання послуг, пов’язаних із здобуттям вищої та післядипломної освіти, іноземним громадянам в Україні;
  • організація підготовки осіб з числа іноземних громадян до вступу в заклади вищої освіти України та осіб з числа громадян України до навчання за кордоном;
  • провадження освітньої діяльності, пов’язаної з навчанням іноземних студентів, а також підготовка наукових кадрів для іноземних держав;
  • організація навчання за кордоном, відрядження за кордон педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників для педагогічної, науково-педагогічної та наукової роботи відповідно до міжнародних договорів України, а також договорів між Університетом та іноземними партнерами;
  • проведення спільних наукових досліджень, організація міжнародних конференцій, симпозіумів та конгресів; участь у міжнародних освітніх та наукових програмах, спільна видавнича діяльність;
  • інші напрями і форми, не заборонені законодавством.

State University of Intelligent Technologies and Telecommunications

Adress

65023, Odesa

1, Kuznechna street

State University of Intelligent Technologies and Telecommunications © 2024