На відміну від багатьох інших закладів, однією з основних переваг Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку є надання можливості засвоєння не тільки теорії з того чи іншого напряму, але й ознайомлення з практичним досвідом реальних українських підприємств, що багато років функціонують на ринку.
Так, 11 листопада для студентів факультету Бізнесу та соціальних комунікацій було проведено гостьову лекцію на тему: «Робота в digital marketing, або що робить маркетолог в digital marketing сфері».
Обширну доповідь провела менеджер маркетингового відділу логістичної компанії Mitridat Анастасія Жекул. Протягом трьох годин студенти ознайомлювались із основними принципами налаштування та ведення контекстної реклами, роботи із Google Adwords, принципами формування семантичного ядра ключових слів, концепціями формування сайту підприємства згідно вимог SEO, а також усього, що стосується просування в інтернеті B2C-бізнесу.
Наступного тижня для студентів ДУІТЗ запланована ще одна лекція із залученням представників бізнесу. Темою стане SMM просування підприємства в сучасних умовах.