Сьогодні, 1 серпня 2022 року, почалася реєстрація електронних кабінетів для вступників у магістратуру на основі дипломів бакалавра, спеціаліста, магістра.
Можливість подання заяв на бюджет і контракт буде відкрита з 16 серпня до:
23 серпня – для вступу за результатами індивідуальної усної співбесіди;
15 вересня – для вступу за результатами МТНК/МКТ або фахового іспиту в закладі освіти.
Після цього подати заяви можна буде тільки на контрактну форму. Реєстрація електронних кабінетів буде відкрита до 31 жовтня.
Приймання заяв для здобуття вищої освіти на основі диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра чи молодшого спеціаліста та повної загальної середньої освіти триватиме до 8 серпня (для вступу на бюджетну та контрактну форми за результатами індивідуальної усної співбесіди, творчих конкурсів) та до 23 серпня (для вступу на контрактну форму за результатами НМТ і творчих конкурсів). Після цього заяви прийматимуть виключно на контрактну форму здобуття освіти.
Для створення кабінету потрібно зазначити:
логін (адреса електронної пошти, до якої ви маєте доступ і яка не заборонена на території України);
пароль (придумати самостійно та запам’ятати для подальших входів у кабінет);
номер, PIN-код і рік отримання сертифіката МТНК/МКТ (ЄВІ/ЄФВВ);
серію та номер диплома, на основі якого ви вступаєте (бакалавра, спеціаліста, магістра).
Якщо вступник не має сертифіката, то для додаткової ідентифікації потрібно вказати номер (без серії) документа, що посвідчує особу, на який оформлено документ про освіту.
Звертаємо увагу на основні питання під час реєстрації кабінету:
Реєстрація на МТНК/МКТ і реєстрація електронного кабінету вступника – це різні процеси. На МТНК/МКТ вступник реєструється для складання тестування, а електронний кабінет необхідний для подання заяв на вступ;
Логін і пароль від кабінету учасника вступних випробувань на сайті УЦОЯО не можна використовувати як логін і пароль до електронного кабінету вступника – це різні системи;
Фотографії, які ви завантажуєте в кабінет, використовуються закладом освіти для замовлення студентських квитків, тому радимо завантажувати коректні фото (не селфі);
Мотиваційний лист (МЛ) необхідно додавати до кожної заяви під час її подання. Можливість додавання мотиваційних листів у кабінеті буде відкрита під час прийому заяв (16 серпня).
Нагадаємо, наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники не підлягають призову на військову службу в умовах мобілізації.
На сайті університету (за посиланням ) ви можете ознайомитись з критеріями оцінювання МЛ ( Додаток 7) та переглянути приклад МЛ.
З усіх питань стосовно вступу до Державного університету інтелектуальних технологій та зв’язку звертайтесь за телефоном (048)723-23-44. Отримати консультацію зі вступу до вишу можна на офіційному сайті.