У Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку 25-26 квітня 2024 року відбувся Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу. Партнерами Конкурсу стали Сілезька академія (м. Котовице, Польща), Академія прикладних наук – Вища школа управління та адміністрації в Ополе (м. Ополе, Польща), Карагандинський державний університет ім. Є.А. Букетова (Казахстан), Szkoła Biznesu – National Louis University, Університет безпеки та економіки у м. Плодив (Болгарія).
Основна мета Конкурсу — створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального потенціалу молодих талантів, підтримки, залучення й заохочення студентів до наукової та творчої діяльності. Перший етап Конкурсу відбувся в закладах вищої освіти. Найкращі наукові роботи студентів з цього етапу були відібрані для подальшої участі у другому етапі, який і проходив дистанційно на базі ДУІТЗ.
Широка географія Конкурсу дозволила охопити всі провідні наукові школи маркетингу нашої країни. У Конкурсі взяли участь 40 закладів вищої освіти. Лауреатами конкурсу стали учасники з усіх регіонів України. Всі учасники та лауреати конкурсу продемонстрували високий рівень підготовки та надзвичайно високий рівень подання матеріалів дослідження.
Радіємо за наших лауреатів-здобувачів вищої освіти Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку!
Диплом лауреата І ступеня отримала ЕВЕЛІНА ФРУНЗЕ, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 4 курсу за спеціальністю 073 «Менеджмент». Науковий керівник – к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу Тардаскіна Т.М.
Диплом лауреата ІІ ступеня отримала МАРГАРИТА КАЩУК, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 2 курсу за спеціальністю 075 «Маркетинг». Науковий керівник – д.е.н., професор кафедри менеджменту та маркетингу, декан факультету бізнесу та соціальних комунікацій Чукурна О.П.
Щиро вітаємо переможців та наукових керівників!