З 25 до 26 квітня 2024 року на базі ДУІТЗ відбудеться Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.
Мета Конкурсу – створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримки, залучення й заохочення до наукової та творчої роботи здобувачів вищої освіти.
Роботи подаються до 25.03.2024 р.(за поштовим штемпелем) на адресу ДУІТЗ (65023, м. Одеса, вул. Кузнечна, 1) з поміткою «Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу».
І етап Конкурсу буде проведено в закладах вищої освіти.
За результатами І етапу Конкурсу кращі наукові роботи студентів продовжать участь у ІІ етапі Конкурсу на базі ДУІТЗ (дистанційно).
Участь у Конкурсі безоплатна.
Координатор Конкурсу: Чукурна Олена Павлівна,
д.е.н., професор, декан факультету бізнесу
та соціальних комунікацій.
Телефон: +380931211174,
Електронна скринька: elenchukurna@ukr.net